ΤΑ ΝΕΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ

broch_paok_sel_270Κυκλοφόρησαν τα νέα τραγούδια της αγαπημένης ομάδας που ερμηνέυει ο Διονύσης Μακρής. Οχτώ νέα τραγούδια σε στίχους του Αντώνη Μήτσικα και μουσική του Παναγιώτη Παυλή.

 

 

«ΠΑΟΚ μαζί για μια ζωή, ομάδα δοξασμένη. ΠΑΟΚ ιδέα αληθινή και σκέψη τρελαμένη. ΠΑΟΚ μαζί για μια ζωή, εσύ είσαι ο Θεός μου, είσαι για μένα η Κόλαση και ο Παράδεισός μου»

Ακούστε παρακάτω και τα οχτώ νέα τραγούδια:

”ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ”

ΠΑΟΚ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ

ΠΑΟΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ

ΠΑΟΚ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΛΕΞΗ

ΦΩΝΑΖΩ ΠΑΟΚ ΔΥΝΑΤΑ

ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΕΜΠΡΟΣ ΑΙΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ

ΘΥΡΑ 4

 

Επιστροφή στην Αρχική

2 Σχόλια to “ΤΑ ΝΕΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ”

  1. γιά σου με λένε Χρήστο και είμαι 10 χρονών το κείμενό σου ήταν καταπληκτικό ααααααα και είμαι τρελο-παοκτσησ

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,523 other followers

